Cyber_Folks ma wynieść spółkę na nowe poziomy – R22 najwyżej w historii

Nowa marka R22, cyber_Folks, integruje w jeden brand marki hostingowe oraz domenowe grupy. Zarząd nowej ponad 15 podmiotowej grupy zapewnia, że brand w nowym wydaniu ma być wart niedługo 1 mld zł.

Kluczowy obszar działalności grupy to domeny, hosting oraz certyfikaty SSL, w którym obsługuje w trzech krajach ponad 260 tys. klientów. W kolejności znajduje się na pierwszym miejscu podium w Rumunii, na drugim w Chorwacji, i jest w topie trzech spółek działających w naszym kraju. Klenci byli obsługiwani przez ponad 15 marek grupy R22, obecnie się to zmienia.

Nowa, stara marka cyber_Folks ma być niedługo warta ponad 1 mld zł

Strategia spółki oparta jest o przejęcia o pomniejsze marki hostingowe znajdowały się w ten sposób w portfelu R22. Ostatnie dwa lata to sześć spółek przejętych w Rumunii, dzięki czemu R22 stała się w tym kraju numerem jeden. Oprócz tego trwały przejęcia w Chorwacji i w Polsce, a wprowadzana integracja wszystkich marek w jeden brand europejski ma zwiększyć wartość dysponowanych przez nią aktywów poprzez zadziałanie efektem skali.

Capital Market Week Online

Prezes spółki R22, Jakub Dwernicki zapowiedział w trakcie trwania Capital Market Week Online, że nowa nazwa marki, czyli cyber_Folks ma ją wyróżniać na tle konkurencji do tego stopnia, aby grupa nie była zmuszana do konkurowania ceną, ale mogła zwiększać ARPU z posiadanych i już ufających spółce ponad 260 tysięcy klientów.

Jakub Dwernicki powiedział, że zmiana nazwy nie jest zwykłym rebrandingiem, ale strategiczną zmianą komunikacji usług hostingowych, sprzedaży domen oraz wspierania firm w ich obecności w sieci i sprzedaży online. Prezes cyber_Folks przedstawia markę, jako tworzoną przez ludzi dla ludzi, w której centrum uwagi jest właśnie człowiek – nadrzędny klient oraz jego przyjaciele i wspierający, czyli zespół cyber_Folks.

Jakub Dwernicki dodaje:

– Do tej pory mieliśmy już bardzo dobry produkt, wyróżniający się jakością techniczną i podejściem do klienta. Wierzymy, że taki produkt zasługuje na najlepsze opakowanie, czytelnie komunikujące kim jesteśmy. Opakowanie oddające ducha naszej relacji z rynkiem. To dlatego stworzyliśmy markę cyber_Folks.

Zarówno dane opublikowane przez R22, jak i prognozy analityków wykazują, że w stosunku do największych konkurentów w branży, R22 ciągle jest wyceniana zbyt nisko, a szczególnie na zachodzie europy. Zintegrowanie usług  webhostingowych w jedną markę pod wspólnym szyldem, a także docelowe osiągnięcie statusu lidera na terenie Europy Centralnej ma ten dystans zniwelować.

Kurs akcji R22 najwyższy w historii spółki

Straty wywołane zawirowaniami na rynkach przez pandemię SARS-CoV-2 zostały przez spółkę dosyć szybko odrobione, a jednym z silników wzrostu są przejęcia oraz integracja marek w jedne brand cyber_Folks. Oprócz tego spółka rozwija usługi sprzedawane w formule SaaS, a skład zajmujacych się tym podmiotów, to User.Com – platforma do marketingu, Profitroom – system do rejestracji hotlowej oraz Blugento – platforma e-comerce.

Show More

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *