Dino Polska SA – Akcje, notowania na GPW

Dino Polska SA jest to spółka z wieloletnią tradycją, która powstała w 1999 roku. Prezesem spółki jest Szymon Piduch. Spółka prowadzi działalność operacyjną, która polega na zarządzaniu siecią sklepów pod nazwą Dino. Do strategii Dino Polska SA należy projekt sklepów z wieloma miejscami parkingowymi, jak również świeżość sprzedawanych produktów.

Model biznesowy tej spółki to format średniopowierzchniowych sklepów, które są usytuowane w miejscach o dużym natężeniu ruchu, blisko miejsc zamieszkania klientów. Aby stworzyć im komfortowe warunki do zakupów. Dla Dino najważniejszym celem jest dostarczanie produktów żywnościowych na jak najwyższym poziomie, jak również wzbudzanie coraz większego zainteresowania zdrową żywnością wśród klientów.

Dino Polska SA – Akcje, notowania na GPW


Dino Polska SA (DNP) – Komunikaty Wiadomości – sprawdź

Dino Polska SA – czym się zajmuje

Spółka jest siecią, która posiada ponad 1000 supermarketów ogólnospożywczych na terenie całej Polski. Natomiast największa część tych sklepów znajduje się na terenie Polski zachodniej. Spółka prowadzi taką politykę wewnętrzną, że supermarkety zazwyczaj można spotkać w większej mierze w średnich i małych miejscowościach. Jest to sprzedaż detaliczna, związana w największej mierze ze sprzedażą napojów, żywności oraz wyrobów tytoniowych.

Dino Polska SA współpracuje wyłącznie ze sprawdzonymi dostawcami produktów żywnościowych. Supermarkety są zaopatrywane przez centra dystrybucyjne znajdujące się w Jastrowiu, Piotrkowie Trybunalskim, Łobezie oraz Krotoszynie.

Nazwa spółki:Dino Polska SA
Prezes:Piduch Szymon
Sektor:artykuły codziennego użytku
EKD:sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych
Liczba akcji:98 040 000
Zatrudnienie:
  • 15 522 (2018r.) – spółka
  • 16 530 (2018r.) – grupa
Audytor:Ernst & Young Audyt Polska sp. z o.o. sp.k.

Dino Polska SA – historia spółki

Spółka powstała w 1999 roku. W roku 2002 powstało pierwsze centrum dystrybucyjne, które w następnych latach było sukcesywnie rozbudowywane. W 2003 roku Dino podjęło współpracę z firmą Agro-Rydzyna, która do dnia dzisiejszego zajmuje się świeżego mięsa oraz wędlin do sklepów Dino. W latach 2004-2009 zostało rozbudowane centrum dystrybucyjne w Krotoszynie.

W 2010 roku spółka zaczęła się rozwijać w zauważalnym tempie, ponieważ roku odnotowano aż 100 różnych punktów, w których była świadczona produktów przez spółkę. Z kolei w 2013 roku sklepów tych było już 300, jak również powstało drugie centrum dystrybucyjne. Natomiast 2016 rok był przełomowy dla Dino Polska SA, ponieważ zaczęła ona zatrudniać w tym czasie około 10 tysięcy pracowników, a także otworzyła trzecie centrum dystrybucyjne.

W 2017 roku spółka weszła na Giełdę Papierów Wartościowych, ale również otwarte zostało kolejne 147 marketów. W 2018 roku otwartych zostało kolejne 202 nowych marketów w ciągu jednego roku. Wynikało to z tego, że polscy klienci byli bardzo zadowoleni z tego co oferuje im sieć. W tym samym roku również liczba pracowników przekroczyła 16 tysięcy. Natomiast w 2019 rok zostały otwarte kolejne 243 markety i tym samym została podjęta budowa kolejnego centrum dystrybucyjnego w miejscowości Łobez.

Dino Polska SA – najważniejsze informacje

Do najważniejszych informacji można zaliczyć:

  • powstanie spółki w 1999 r.
  • prezesem spółki jest Szymon Piduch
  • spółka rozbudowuje i prowadzi sieć sklepów o nazwie Dino
  • spółka posiada ponad 1000 sklepów w całej Polsce
Ulica:ul. Ostrowska 122
Kod:63-700
Miejscowość:Krotoszyn
Kraj:Polska
Telefon:+48 62 7255400
Fax:+48 62 7255467
Internet:www.grupadino.pl
Email:[email protected]
Show More

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *