Narodowe Centrum Badań i Rozwoju właśnie ogłosiło wyniki konkursu o tytule Szybka Ścieżka. Edrone jako jeden z laureatów, otrzyma finansowe wsparcie dla projektu badawczo-rozwojowego o wysokości 12,5 miliona złotych. Ma je przeznaczyć na rozwój technologii Natural Language Unerstanding, a więc rozumienie naturalnej mowy z uwzględnieniem szczególnym eCommerce oraz Voice Commerce.
Salesforce na podstawie badań przeprowadzonych podaje, że osiemdziesiąt jeden procent klientów preferuje formę kontaktu wykorzystując czat. W tym samym badaniu okazuje się, że ponad pięćdziesiąt procent pracowników obsługi klienta spędzi czas swój głównie na zadaniach prozaicznych, w których zastąpił mogłaby ich maszyna. To dzięki temu właśnie pracownicy mogliby wykonywać o wiele mniej rutynowe, zadania kreatywne.
Szybka Ścieżka – zorganizowana przez NCBR
Szybka Ścieżka jest programem, który wspiera innowacyjność w przedsiębiorstwach polskich. Beneficjenci otrzymują dofinansowanie prac badawczych oraz rozwojowych, które są przeprowadzone w ramach projektu, którego celem jest zakres, a do tego innowacyjność procesowa czy też technologiczna oceniania podczas przebiegu konkursu. Komisja już oceniła 166 wniosków. Jedynie 48 wniosków zakwalifikowanych zostało do dofinansowania. Kwota całkowita, która w tym konkursie została przyznana opiewa na kwotę 234 442 467,52 złotych. Wniosek wyróżniony, który został złożony przez Edrone dotyczy bezpośrednio opracowania technologii inteligencji sztucznej.
Dzięki swojej technologii oraz także algorytmowi MAP powstaje – Edrone AVA. Platforma ta umożliwia internetowym sklepom na wdrożenie asystentów wirtualnych sprzedażowych. Asystenci będą zdolni do rozmowy swobodnej z klientem w taki sposób, jaki to robią doradcy fizyczni klienta, którzy prowadzą sprzedaż aktywną w stacjonarnych sklepach. ABA nie jest tylko ograniczonym i przewidywalnym botem oraz zamkniętym zbiorem pytań oraz odpowiedzi.
Głosowe interfejsy – nieunikniona ewolucja
Nie da się ukryć, że Voice Commerce to naturalny kierunek, w którym zmierza internetowy handel. W tym roku, jeszcze bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, konsumenci docenili zalety zakupów zdalnych. Tak naprawdę to jeszcze w drugim kwartale został pobity rekord pod względem samej liczny nowych klientów e-commerce. Chodzi o rekord osób, które dokonały zakupów w Internecie po raz pierwszy w swoim życiu. Edrone jest platformą Instant ROI, która pomaga sklepom internetowym monetyzować w pełni ruch na stronie.
Platforma wykorzystuje do tego dostępne kanały cyfrowej komunikacji, a także dba o jakże wysoką jakość zakupowego doświadczenia, które w zasadzie z roku na rok przybiera na wartości, jako czynnik główny, który wpływa na samą decyzję konsumentów. Musimy przyznać, że wszystko to wygląda bardzo zachęcająco. Co do tego nie mamy żadnych, nawet najmniejszych wątpliwości. Przekonamy się już wkrótce o tym na swojej własnej skórze.