Przeprowadzenie pierwszych szkoleń zarówno w formie stacjonarnej jak i w postaci kursów online będzie cennym, ale i nieco stresującym doświadczeniem dla osoby prowadzającej.
Niezależnie od tego, czy chcesz zaangażować uczestników pragnących zgłębić wiedzę z danego tematu na sali szkoleniowej czy może stworzyć kurs w formie online – warto poznać kilka technik, które pozwolą jak najlepiej przeprowadzić to przedsięwzięcie.
1. Szkolenia online jak zacząć?
2. Zaprojektuj swój kurs online!
Szkolenia online jak zacząć?
Każde szkolenie musi mieć przygotowany jednoznaczny plan działania. Wpisu
Na stronie szkolenia online jak zacząć znajdziesz szereg praktycznych wskazówek do wdrożenia od zaraz, które będziesz mógł zastosować u siebie.
Jak nawiązać więź z potencjalnymi kursantami i sprawić, aby wzbudzić ich zaangażowanie? Podczas nagrywania takiego kursu online warto zwracać się do odbiorców na „ty” zamiast formy mnogiej lub – co gorsza – bezosobowej. Po drugiej stronie ekranu będą bowiem osoby, które świadomie i celowo zaplanowały swój czas w taki sposób, aby spędzić te kilka lub kilkanaście godzin na przygotowanym przez Ciebie kursie.
Wzbudzenie zainteresowania samym szkoleniem warto także wzbudzić poprzez przygotowanie krótkiego podsumowania, w którym zawrzesz najważniejsze informacje nurtujące Twoich potencjalnych kursantów. W zwiększeniu sprzedaży kursu pomoże także przygotowanie listy problemów, z jakimi mierzy się Twoje grupa docelowa.
Takie indywidualne podejście i wyczerpanie informacji na dany temat to jeden z podstawowych czynników, które pomogą zwiększyć sprzedaż zarówno przy kursach online jak i stacjonarnych.
Zaprojektuj swój kurs online!
Tworzenie kursu online tylko z pozoru wydaje się być mocno skomplikowanym przedsięwzięciem – praktyka dowodzi jednak że poradnik o szkoleniach online może dostarczyć wielu odpowiedzi na Twoje pytania. Mogą to być np. rozterki dotyczący wyboru odpowiedniej platformy, sprzętu do nagrywania czy innych ważnych aspektów. Najpierw warto postawić na samokształcenie i podnoszenie swoich kwalifikacji – dzięki temu kurs będzie wyglądał o wiele lepiej, co finalnie przełoży się na większą sprzedaż i zainteresowanie grupy docelowej.
Obecnie kursy online cieszą się ogromną popularnością i nic nie wskazuje na to, aby te tendencja miała się odmienić w najbliższym czasie. Dlaczego? Otóż szybkie tempo życia sprawia, że znalezienie czasu na uczestnictwo w szkoleniu stacjonarnym może być problematyczne. Z kolei atutem takiego kursu online jest to, że można w dowolnym dla siebie miejscu i czasie rozpocząć szkolenie z dowolnej dziedziny.